janinaus.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hey hoi, welkom op mijn blog!

Na twee maanden in Aus heb ik eindelijk de tijd gevonden een blog te creëeren. Haha, grapje natuurlijk. Ik weet niet waarom, maar vandaag voelde als de ideale dag om een bibliotheek op te zoeken en eens wat belevenissen op te schrijven. Eindelijk.

Vanaf nu zal ik met enige regelmaatverhalen en foto'splaatsen, via de kaart weet je waar ik me ongeveer bevind. Meer informatie over de reis die ik maak vind je in het profiel.

Als je automatisch een mailtje wilt ontvangen wanneer ik een verhaaltje of wat foto's plaats, kun je je aanmelden door je mailadres in de rechterkolom achter te laten.

Leuk dat je met me meereist!

Cheers,

Janneke

Reacties

Reacties

oma en opa

lieve kind wat een leuke foto van je aardbeien plkkend, ende papegaai!!!! verheug mij op maaer foto!s

Pim

Geniet ervan lieve nicht xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!